Tankerska Next Generation d.d.

Brodarsko dioničko društvo sa sjedištem u Zadru, Hrvatska. TNG je usmjeren na pružanje usluga međunarodnog pomorskog prijevoza rafiniranih naftnih prerađevina i određenih kemijskih proizvoda te većinu flote zapošljava na temelju dugoročnih brodarskih ugovora na vrijeme. Flota TNG-a se sastoji od šest modernih MR2 produkt tankera; dva moderna MR2 ice class tankera (MT Velebit i MT Vinjerac; izgrađeni 2011.) te četiri MR2 eko dizajn tankera (MT Zoilo, MT Vukovar, MT Dalmacija i MT Pag; izgrađeni 2015.). Ukupna nosivost flote iznosi 300.000 dwt, a prosječna starost flote je jedna od najnižih u industriji. Glavna tržišta na kojima Tankerska Next Generation posluje je međunarodni pomorski prijevoz naftnih prerađevina i jestivih ulja. Stoga, TNG pruža usluge pomorskog prijevoza naftnih prerađevina, kemikalija i ulja diljem svijeta velikim naftnim kompanijama, nacionalnim naftnim kompanijama, trgovcima naftom, kemikalijama i uljem, te raznim drugim subjektima koji ovise o pomorskom prijevozu.

Tankerska Next Generation d.d.

Brodarsko dioničko društvo sa sjedištem u Zadru, Hrvatska. TNG je usmjeren na pružanje usluga međunarodnog pomorskog prijevoza rafiniranih naftnih prerađevina i određenih kemijskih proizvoda te većinu flote zapošljava na temelju dugoročnih brodarskih ugovora na vrijeme. Flota TNG-a se sastoji od šest modernih MR2 produkt tankera; dva moderna MR2 ice class tankera (MT Velebit i MT Vinjerac; izgrađeni 2011.) te četiri MR2 eko dizajn tankera (MT Zoilo, MT Vukovar, MT Dalmacija i MT Pag; izgrađeni 2015.). Ukupna nosivost flote iznosi 300.000 dwt, a prosječna starost flote je jedna od najnižih u industriji. Glavna tržišta na kojima Tankerska Next Generation posluje je međunarodni pomorski prijevoz naftnih prerađevina i jestivih ulja. Stoga, TNG pruža usluge pomorskog prijevoza naftnih prerađevina, kemikalija i ulja diljem svijeta velikim naftnim kompanijama, nacionalnim naftnim kompanijama, trgovcima naftom, kemikalijama i uljem, te raznim drugim subjektima koji ovise o pomorskom prijevozu.

Novosti

29.04.2021. Q1

Godišnje financijsko izvješće TNG d.d. dostupno je i u iXBRL formatu

ESMA (eng. European Securities and Markets Authority) je donošenjem uredbe ESEF-a (eng. European Single Electronic Format), uspostavila novi...

Pročitajte više
28.04.2021. Q1

Održana sjednica Uprave i Nadzornog odbora

Sjednica Uprave i Nadzornog odbora Tankerske Next Generation d.d održana je dana 28. travnja 2021. godine.

Nadzorni odbor Tankerske Next Generation d.d. usvojio je i time utvrdio financijska izvješća za godinu završenu 31....

Pročitajte više
22.04.2021. Q2

Najava sjednice Uprave i Nadzornog odbora

Sjednica Uprave i Nadzornog odbora Tankerske Next Generation d.d. održat će se dana 28. travnja 2021. godine. Na njoj će se razmatrati revidirani financijski izvještaji za godinu koja je završila 31. prosinca 2020. godine zajedno sa...

Pročitajte više
07.04.2021. Q2

Obavijest o stjecanju vlastitih dionica

Tankerska Next Generation brodarsko dioničko društvo („Društvo“), nastavno na obavijest od 2. studenog 2020. o pokretanju Programa otkupa vlastitih dionica u trajanju od 2. studenog 2020. do 2. studenog 2021., u skladu sa Zakonom...

Pročitajte više
31.03.2021. Q1

Obavijest o stjecanju vlastitih dionica

Tankerska Next Generation brodarsko dioničko društvo („Društvo“), nastavno na obavijest od 2. studenog 2020. o pokretanju Programa otkupa vlastitih dionica u trajanju od 2. studenog 2020. do 2. studenog 2021., u skladu sa Zakonom...

Pročitajte više
15.03.2021.

Potpisan ugovor o dugoročnom kreditu u iznosu od USD 35,3 milijuna

Tankerska Next Generation brodarsko dioničko društvo (dalje u tekstu: Društvo) potpisala je dugoročni ugovor o kreditu u ukupnom iznosu od USD 35,3 milijuna. Kredit je sklopljen s dosadašnjim kreditorom ABN AMRO Bank N.V. na rok od 5...

Pročitajte više

Flota

MT Vinjerac

MT Vinjerac

MT Vinjerac je Ice class product tanker nosivosti 51,935 dwt, dužine 195 metara i širine 32 metra, a isporučen je 2011. godine iz pulskog brodogradilišta Uljanik - 3. Maj.

Pročitajte više

MT Velebit

MT Velebit

MT Velebit je Ice class product tanker nosivosti 52,254 dwt, dužine 195,07 metara, širine 32,23 metra, a isporučen je u travnju 2011. godine iz riječkog brodogradilišta 3. Maj.

Pročitajte više

MT Vukovar

MT Vukovar

MT Vukovar je moderni ECO dizajn product tanker nosivosti 50,000 dwt, dužine 183 metra, širine 32 metra, a isporučen je u travnju 2015. iz Hyundai Mipo shipyarda u Južnoj Koreji.

Pročitajte više

MT Zoilo

MT Zoilo

MT Zoilo je moderni ECO dizajn product tanker nosivosti 50,000 dwt, dužine 183 metra, širine 32 metra, a isporučen je u srpnju 2015. iz Hyundai Mipo shipyarda u Južnoj Koreji.

Pročitajte više

MT Dalmacija

MT Dalmacija

MT Dalmacija je moderni ECO dizajn product tanker nosivosti 49,990 dwt, dužine 183 metra, širine 32 metra, a isporučen je iz SPP shipbuilding brodogradilišta u Južnoj Koreji u studenom 2015.

Pročitajte više

MT Pag

MT Pag

MT Pag je moderni ECO dizajn product tanker nosivosti 49,900 dwt, dužine 183 metra, širine 32 metra, a isporučen je iz SPP shipbuilding brodogradilišta u Južnoj Koreji u prosincu 2015.

Pročitajte više

O kompaniji

Tankerska Next Generation d.d. je brodarsko dioničko društvo sa sjedištem u Zadru, Hrvatska. TNG je usmjeren na pružanje usluga međunarodnog pomorskog prijevoza rafiniranih naftnih prerađevina i određenih kemijskih proizvoda te većinu flote zapošljava na temelju dugoročnih brodarskih ugovora na vrijeme.

Flota TNG-a se sastoji od šest modernih MR2 produkt tankera; dva moderna MR2 ice class tankera (MT Velebit i MT Vinjerac; izgrađeni 2011.) te četiri MR2 eko dizajn tankera (MT Zoilo, MT Vukovar, MT Dalmacija i MT Pag; izgrađeni 2015.). Ukupna nosivost flote iznosi 300.000 dwt.

Glavna tržišta na kojima Tankerska Next Generation posluje je međunarodni pomorski prijevoz naftnih prerađevina i jestivih ulja. Stoga, TNG pruža usluge pomorskog prijevoza naftnih prerađevina, kemikalija i ulja diljem svijeta velikim naftnim kompanijama, nacionalnim naftnim kompanijama, trgovcima naftom, kemikalijama i uljem, te raznim drugim subjektima koji ovise o pomorskom prijevozu.

Strategija Društva je biti pouzdan, učinkovit i odgovoran pružatelj usluga pomorskog prijevoza naftnih prerađevina, upravljati Grupom i proširiti je na način za koji se vjeruje da će Društvu omogućiti povećanje novčanog toka koji se može raspodijeliti, poboljšati mogućnosti isplate dividendi i povećati vrijednosti Društva za svoje dioničare.

U provedbi strategije, Grupa ima snažnu podršku Upravitelja flote odnosno Tankerske plovidbe, koja je priznat i ugledan sudionik u tankerskom segmentu s dugogodišnjim i snažnom reputacijom te pristupom ključnim klijentima.

Dionica Tankerske Next Generation (TPNG) kotira na službenom tržištu Zagrebačke Burze.