Tankerska Next Generation d.d. kao jedan od svojih osnovnih ciljeva postavila je efikasnost u korištenju energije na brodovima svoje flote s ciljem da se sačuvaju prirodni resursi, te da se smanje emisije štetnih plinova u atmosferu i na taj način želi pripomoći smanjenju efekta klimatskih promjena.
Tijekom posljednjih nekoliko godina, visoke cijena goriva, i generalno niske razine vozarina su doveli "eko dizajn" tankere u globalni fokus. Brodogradilišta su promovirala dizajn koji nudi potencijalno značajne uštede goriva i fleksibilnost brzine navigacije, a takva promocija i tehnička unaprjeđenja izazvali su interes i naručivanje "eko dizajn" tankera. Komercijalna prednost ove nove generacije brodova i dalje se pomalo podcjenjuje i zbog današnje cijene pogonskog goriva, međutim uvriježeno mišljenje jest da je razina cijena nafte posljednjih mjeseci kratkoročna. Kao rezultat trenutnih kretanja na tržištu mnoge adaptacije brodova stavljene su na čekanje, no još uvijek postoji rastuća potreba za njima u skladu s raznim regulatornim pitanjima, uključujući emisije (NO, CO, C), te uvođenja sustava pročišćavanja balastnih voda (BWT).
Eko brodovi posjeduju razna poboljšanja na svom pogonskom sustavu, kao što su poboljšani pogonski motori i poboljšani veći propeleri koji smanjuju potrošnju goriva. Nove generacije motora i druga poboljšanja u pogonskom sustavu koji se nalaze na "eko dizajn" brodovima mogu omogućiti značajno smanjenje potrošnje goriva. Također, "eko dizajn" brodovi imaju poboljšanu hidrodinamiku, optimiziran trup, uređaje za uštedu energije i boju niskog trenja, s ciljem da bi se povećala brzina plovila na određenom režimu rada. Hidrodinamička poboljšanja također mogu pružiti uštedu u potrošnji goriva.
G - Označava revolucionarni ultra dugi okretni moment koji povećava snagu propulzije
ME - Elektronska kontrola ubrizgavanja goriva koja smanjuje potrošnju
MT Pag:
Broj motora: Jedan (1)
Tip : MAN B&W Licensee
6G50ME-B9.3(Tier II)
(Part load EGB)
Maksimalna kontinuirana snaga (MCR) : 7,500 kW x 87 RPM
Normalna kontinuirana snaga (NCR, 76.6% MCR) : 5,745 kW x 79.6 RPM
Dnevna potrošnja pogonskog goriva glavnog motora 21.9 MT/dan pri NCR glavnog motora, testni rezultati sa pogonskim gorivom niže kalorijske vrijednosti (LCV) od 10,200kcal/kg.